.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار رئيس كل دادگستري مازندران به زمين خواران
رئيس كل دادگستري مازندران در جلسه شوراي حفاظت از منابع طبيعي مازندران گفت: دستگاه قضايي با متجاوزان به عرصه هاي جنگلي و منابع طبيعي در هر پست، مقام و موقعيتي كه باشند، برخورد قاطع خواهد كرد. محمدرضا فولاد آملي تصريح كرد: با هدف تسريع در روند رسيدگي به پرونده متجاوزان منابع طبيعي در مازندران، شعبات قضايي .....

رئيس كل دادگستري مازندران در مورد فعاليت زمين خواران و متجاوزان به عرصه منابع طبيعي در اين استان هشدار داد.
رئيس كل دادگستري مازندران در جلسه شوراي حفاظت از منابع طبيعي مازندران گفت: دستگاه قضايي با متجاوزان به عرصه هاي جنگلي و منابع طبيعي در هر پست، مقام و موقعيتي كه باشند، برخورد قاطع خواهد كرد.
محمدرضا فولاد آملي تصريح كرد: با هدف تسريع در روند رسيدگي به پرونده متجاوزان منابع طبيعي در مازندران، شعبات قضايي با قضات ويژه تشكيل شده است.
وي با اشاره به دستور رئيس قوه قضائيه براي مقابله قاطع با زمين خواران در استان هاي شمالي افزود: براساس اين دستور پرونده متجاوزان به منابع طبيعي به صورت ويژه و خارج از نوبت در دادگستري مازندران رسيدگي خواهد شد.
در اين جلسه حجت الاسلام محمود امامقلي پور مديركل دفتر بازرسي كل كشور در مازندران گفت: 008 هزار متر مربع از عرصه هاي منابع ملي متصرفي در مازندران از متجاوزان باز پس گرفته شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سورابلالی 16 تير 1395
مرزبین سولده مازندران الان میگن نور وعلمده40هزارمتر دارای ستدمنگوله دار را بدون اجازه مابرجسازی کرده اند نشسته اند وقانونا هرکس در زمین دیگری بنابسازد بنا متعلق ب صاحب زمین است حالا1پهلوان میخاد متصرفین قیرمجاز را ازانجا بیرون کند وزمین را بصاحبان اولیه باز گرداند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.